Finnsat & Urano

Finnsat Oy on sähköteknisten tuotteiden maahantuonti- ja markkinointiyhtiö, joka tarjoaa asiakkailleen parhaat ratkaisut kuvan sekä äänen siirtoon erilaisissa tietoliikenneverkoissa. Hyvä tekninen osaaminen, nopeat ja varmat toimitukset sekä kansainvälisesti vahvat tuotemerkit mahdollistavat kilpailijoita innovatiivisemman palvelun ja parhaan asiantuntija-avun kaikkiin tilanteisiin. Näin Finnsatin asiakkaat pystyvät hyödyntämään omaa osaamistaan uusilla tavoilla ja tekniikoilla. Heidän erikoisosaamistaan on mm. radiotaajuuksien hyödyntäminen.

 

Uranon chat-palvelu on laadukasta ja joustavaa

”Oma henkilökuntamme hoiti chat-palvelun aiemmin, mutta resurssimme eivät riittäneet ja siksi vastausaikamme venyivät liian pitkiksi. Päädyimme ulkoistamaan chat-palvelun Uranolle ja se osoittautui hyväksi ratkaisuksi”, kertoo Finnsat Oy:n toimitusjohtaja Jarkko Kankaanpää ja jatkaa: ”Kaikki on toiminut heti alusta alkaen valtavan hienosti. Saimme avattua haluamamme chat-palvelun yllättävänkin nopeasti ja asiakaspalaute chat-palvelusta on ollut poikkeuksetta erinomaista.”

Jarkon mukaan yhteistyö Uranon kanssa on ollut mutkatonta. Kaikki on sujunut hyvin ja raportointi on tuonut esiin mielenkiintoisia asioita. Mikä parasta, niin chat-yhteydenotoista tehdään aiempaa paremmin kauppaa, koska liidit ovat laadukkaita ja ne myös hoidetaan nopeasti ja hyvin. Ne asiakkaat, jotka syystä tai toisesta eivät halua soittaa, jättävät yhteydenottopyynnön chattiin. ”Olemme saaneet valtavasti enemmän liidejä Uranon chat-palvelun avulla kuin omalla päivystyksellä – jopa 10 kertoja enemmän”, toteaa Kankaanpää.

Uranon chat-palvelua kannattaa kokeilla

”Olemme olleet positiivisesti yllättyneitä siitä, kuinka hyvin Uranon chattaajat ovat hoitaneet asiakkaidemme teknisetkin kysymykset. Aloitimme itse pilottijaksolla ja suosittelen sitä muillekin. Uranon palvelua kannattaa kokeilla ja muodostaa mielipide vasta sen jälkeen”, jatkaa Kankaanpää.

Tutustu Finnsatin palveluihin osoitteessa finnsat.fi

  • Noblessa

    "Olimme positiivisesti yllättyneitä siitä, kuinka hyvin ja ammattitaitoisesti Uranon chattaajat osaavat vastata asiakkaidemme vaikeisiinkin kysymyksiin verkkosivuillamme."

    - Ari Arminen, maajohtaja

    Lue referenssi 
  • Levi Hotel Spa

    "Pidän erittäin paljon meidän asiakkuuttamme hoitavista henkilöistä ja heidän osaamisestaan, kohteliaisuudestaan ja asiakaslähtöisyydestään."

    - Sanna Lehtonen, toimitusjohtaja

    Lue referenssi 
  • Finnsat

    "Olemme saaneet valtavasti enemmän liidejä Uranon chat-palvelun avulla."

    - Jarkko Kankaanpää, toimitusjohtaja

    Lue referenssi 
  • Jungheinrich

    "Olemme saaneet chatin kautta tarjouspyyntöjä, myyntiliidejä ja jopa huoltopyyntöjä."

    - Mika Laatikainen, toimitusjohtaja

    Referenssihaastattelu 

Ota yhteyttä