Hyötyajoneuvokeskus & Urano

Hyötyajoneuvokeskus tarjoaa monipuolisia ratkaisuja hyötyajoneuvojen varusteluun ammattitaidolla. Palveluihin kuuluvat muun muassa ajoneuvojen sisä- ja ulkopuoliset varustelutyöt sekä ajoneuvokalusteiden, lavakatteiden ja lisävarusteiden maahantuonti. Rehellisyys, tehokkuus ja korkea laatu ovat Hyötyajoneuvokeskukselle tärkeitä arvoja, jotka toteutuvat Uranon avulla myös heidän chat-palvelussaan.

 

UraChat-palvelu on auttanut Hyötyajoneuvokeskusta tavoittamaan asiakkaat paremmin vuorokauden kaikkina aikoina. Myyntihenkiset ja ammattitaitoiset chattaajat osaavat keskustella asiakkaiden kanssa saaden kovalla prosentilla laadukkaita liidejä, jolloin Hyötyajoneuvokeskuksen oma henkilökunta on yhteydessä asiakkaaseen kaupan klousaamiseksi. Chatissa yhteydenottokynnys on matala ja asiakas saa henkilökohtaista palvelua nopeasti, alle 15 sekunnissa. Myyjän on helppo soittaa asiakkaalle, joka on saanut loistavaa palvelua chatissa ja odottaa innolla yhteydenottoa.

”Olemme saaneet UraChat-palvelusta pelkästään positiivista palautetta niin asiakkailtamme kuin myyjiltämme. Chat-liidit ovat olleet erittäin potentiaalisia ja yhteistyö Uranon kanssa on sujunut loistavasti. Yhteydenpito sekä raportointi toimii hyvin ja Uranon tiimi on huomioinut yrityksemme toiveet ja tarpeet kehittäen sekä tuoden uusia ideoita palveluun.”, kertoo Hyötyajoneuvokeskuksen myyntijohtaja Eemeli Nummela.

Yhteistyömme Hyötyajoneuvokeskuksen kanssa alkoi neljän kuukauden kokeilujaksolla, jonka aikana saimme jatkuvasti kehitettyä palvelua sekä selvitettyä sen tuomat konkreettiset hyödyt. Kokeilujakson jälkeen Hyötyajoneuvokeskus koki palvelun erittäin tärkeäksi asiakaspalvelun ja myynnin tehostamisen kannalta ja olemme jatkaneet loistavaa yhteistyötämme jo vuosien ajan.

”Suosittelemme vahvasti Uranon tarjoamaa UraChat-palvelua kaikille yrityksille, jotka haluavat tehostaa asiakaspalveluaan ja kasvattaa laadukkaiden liidien määrää kustannustehokkaasti. Kokeilemisen riski on olematon ja ulkoistettu chat-palvelu on osoittautunut erinomaiseksi ratkaisuksi.”

- Eemeli Nummela, Hyötyajoneuvokeskuksen myyntijohtaja

Tutustu Hyötyajoneuvokeskuksen palveluihin osoitteessa www.hyotyajoneuvokeskus.fi

  • Noblessa

    "Olimme positiivisesti yllättyneitä siitä, kuinka hyvin ja ammattitaitoisesti Uranon chattaajat osaavat vastata asiakkaidemme vaikeisiinkin kysymyksiin verkkosivuillamme."

    - Ari Arminen, maajohtaja

    Lue referenssi 
  • Levi Hotel Spa

    "Pidän erittäin paljon meidän asiakkuuttamme hoitavista henkilöistä ja heidän osaamisestaan, kohteliaisuudestaan ja asiakaslähtöisyydestään."

    - Sanna Lehtonen, toimitusjohtaja

    Lue referenssi 
  • Finnsat

    "Olemme saaneet valtavasti enemmän liidejä Uranon chat-palvelun avulla."

    - Jarkko Kankaanpää, toimitusjohtaja

    Lue referenssi 
  • Jungheinrich

    "Olemme saaneet chatin kautta tarjouspyyntöjä, myyntiliidejä ja jopa huoltopyyntöjä."

    - Mika Laatikainen, toimitusjohtaja

    Referenssihaastattelu 

Ota yhteyttä