Levi Hotel Spa & Urano

Riskittömällä kokeilujaksolla todistetaan UraChatin tehokkuus

Hotellin toimitusjohtaja Sanna Leinonen vakuuttui Uranon myyntipuheesta ja uskoi, että UraChat- tiimi pystyy tarjoamaan Levi Hotel Spa:n kaipaamaa palvelua. ”Asia oli ollut jo tovin mielessä ja ratkaisua oli pyritty löytämään. Olimme kokeilleet jo toista chat-palvelutapaa niin, että oma henkilöstö oli vastaamassa. Sen resurssointi ei kuitenkaan onnistunut. Innostuin Uranon myyntipuhelusta ja vakuutuin, että tällä porukalla chat-palvelu saadaan hoidettua hyvällä draivilla ja erinomaisella palveluasenteella!”, kertoo Leinonen.

Aloitimme yhteistyön riskittömällä neljän kuukauden kokeilujaksolla, jonka aikana chatin tehokkuus ja laadukkuus sekä sen tuomat hyödyt saatiin selville. Kokeilujakson jälkeen yhteistyömme on jatkunut ja olemme laajentaneet chat-palvelua myös Design Hotel Levin verkkosivuille.

Asiakkaiden ja myyjien palaute chat-keskusteluista on ollut erinomaista

Leinosen mukaan UraChat-palvelun hyödyt ovat lukuisia. Asiakkaat saavat nopeasti apua sekä vastaukset heitä askarruttaviin kysymyksiin. Saapuvien puheluiden määrä on myös vähentynyt, koska asiakkaat saavat tarvitsemansa tiedot kätevästi chatissa. Ammattitaitoiset chattaajat auttavat asiakasta myös hotellivarauksien tekemisessä ja sitä kautta saadaan generoitua myyntiä sivustolta.

Hotellin henkilökunnan ja asiakkaiden palaute UraChatista on ollut erittäin positiivista. Henkilökunta on ollut vaikuttunut Uranon chattaajien tietämyksestä ja kyvystä vastata laajaan valikoimaan kysymyksiä, kun taas asiakkaat ovat arvostaneet saamaansa ystävällistä ja nopeaa palvelua chatin kautta.

UraChatin raportointi pitää ajan tasalla

Yhteistyö Levi Hotel Spa:n kanssa on ollut menestys ja Sanna on ollut tyytyväinen Uranon tiimiin ja säännöllisesti pidettäviin kehitys- ja raportointipalavereihin. ”Raportit ja lyhyet palaverit ovat erittäin hyvä tapa pitää minut asiakkaana ajan tasalla palvelun laadusta, volyymimääristä ja esille tulleista asioista. Pidän erittäin paljon meidän asiakkuuttamme hoitavista henkilöistä ja heidän osaamisestaan, kohteliaisuudestaan ja asiakaslähtöisyydestään.”, toteaa Leinonen.

Tutustu Levi Hotel Spa:n tarjoamiin palveluihin osoitteessa www.levihotelspa.fi

  • Noblessa

    "Olimme positiivisesti yllättyneitä siitä, kuinka hyvin ja ammattitaitoisesti Uranon chattaajat osaavat vastata asiakkaidemme vaikeisiinkin kysymyksiin verkkosivuillamme."

    - Ari Arminen, maajohtaja

    Lue referenssi 
  • Levi Hotel Spa

    "Pidän erittäin paljon meidän asiakkuuttamme hoitavista henkilöistä ja heidän osaamisestaan, kohteliaisuudestaan ja asiakaslähtöisyydestään."

    - Sanna Lehtonen, toimitusjohtaja

    Lue referenssi 
  • Finnsat

    "Olemme saaneet valtavasti enemmän liidejä Uranon chat-palvelun avulla."

    - Jarkko Kankaanpää, toimitusjohtaja

    Lue referenssi 
  • Jungheinrich

    "Olemme saaneet chatin kautta tarjouspyyntöjä, myyntiliidejä ja jopa huoltopyyntöjä."

    - Mika Laatikainen, toimitusjohtaja

    Referenssihaastattelu 

Ota yhteyttä