Noblessa & Urano

Noblessa-keittiöt on jo yli vuoden ajan tehnyt yhteistyötä kanssamme UraChat-palvelun osalta. Yritys valmistaa laadukkaita keittiöitä, joissa yhdistyy tyylikäs muotoilu, kestävyys ja toiminnallisuus. Noblessa on yksi Euroopan suurimmista keittiövalmistajista, joka toimittaa keittiöitä yli 90 maahan. Yrityksen menestys perustuu tinkimättömään laatuun ja asiakaspalveluun.

Noblessan asiakkaat saavat ammattitaitoista palvelua myymälöissä ympäri Suomen ja Uranon chat-palvelu mahdollistaa saman kokemuksen myös verkossa. Verkkosivuilla vierailevat asiakkaat tykkäävät käyttää chattia yhteydenottokanavana ja palaute keskusteluista on ollut poikkeuksetta erinomaista.

UraChat-palvelun avulla Noblessa on pystynyt tehostamaan ja kehittämään asiakaspalveluaan entisestään. Ammattitaitoiset chattaajat vastaavat asiakkaiden kysymyksiin nopeasti ja asiantuntevasti, mikä vahvistaa asiakaskokemusta ja lisää asiakastyytyväisyyttä. Asiakaspalvelun lisäksi chattaajamme toimittaa laadukkaita liidejä sekä suunnitteluajanvarauksia Noblessalle.

“Olimme positiivisesti yllättyneitä siitä, kuinka hyvin ja ammattitaitoisesti Uranon chattaajat osaavat vastata asiakkaidemme vaikeisiinkin kysymyksiin verkkosivuillamme. Kyselyitä tulee paljon ja on erittäin tärkeää tarjota asiakkaille mahdollisuus nopeaan ja ammattimaiseen palveluun myös verkossa. Suosittelen UraChat-palvelua kaikille yrityksille, jotka haluavat tehostaa asiakaspalvelua sekä parantaa asiakaskokemusta verkkosivuillaan.”

- Ari Arminen, Noblessan maajohtaja

Tutustu Noblessan tuotteisiin ja palveluihin www.noblessa.fi.

  • Noblessa

    "Olimme positiivisesti yllättyneitä siitä, kuinka hyvin ja ammattitaitoisesti Uranon chattaajat osaavat vastata asiakkaidemme vaikeisiinkin kysymyksiin verkkosivuillamme."

    - Ari Arminen, maajohtaja

    Lue referenssi 
  • Levi Hotel Spa

    "Pidän erittäin paljon meidän asiakkuuttamme hoitavista henkilöistä ja heidän osaamisestaan, kohteliaisuudestaan ja asiakaslähtöisyydestään."

    - Sanna Lehtonen, toimitusjohtaja

    Lue referenssi 
  • Finnsat

    "Olemme saaneet valtavasti enemmän liidejä Uranon chat-palvelun avulla."

    - Jarkko Kankaanpää, toimitusjohtaja

    Lue referenssi 
  • Jungheinrich

    "Olemme saaneet chatin kautta tarjouspyyntöjä, myyntiliidejä ja jopa huoltopyyntöjä."

    - Mika Laatikainen, toimitusjohtaja

    Referenssihaastattelu 

Ota yhteyttä