
Ajankohtaista
Aihealueet


Noblessa: tinkimättömän laadun ja asiakaspalvelun edelläkävijä
Noblessa-keittiöt on jo yli vuoden ajan tehnyt yhteistyötä kanssamme UraChat-palvelun osalta. Yritys valmistaa laadukkaita keittiöitä, joissa yhdistyy tyylikäs muotoilu, kestävyys ja toiminnallisuus. Noblessa on yksi Euroopan suurimmista keittiövalmistajista, joka...
Hyötyajoneuvokeskus tehostaa myyntiä ja asiakaspalvelua UraChat-palvelun avulla
Hyötyajoneuvokeskus tarjoaa monipuolisia ratkaisuja hyötyajoneuvojen varusteluun ammattitaidolla. Palveluihin kuuluvat muun muassa ajoneuvojen sisä- ja ulkopuoliset varustelutyöt sekä ajoneuvokalusteiden, lavakatteiden ja lisävarusteiden maahantuonti. Rehellisyys,...
Joskus kannattaa vastata puhelimeen ja kuunnella viisaampia!
Kirjoittaja Frank From / ebm-papst Oy Frank From toimitusjohtaja ebm-papst Oy Nyt kaikki ovat varattu etänä ja toimistolla teamsissä. Covidin ongelmat ja maailmanlaajuinen komponenttipula vievät kaiken ajan. Päivä ei tahdo riittää. ”Ketään ei saa kiinni, ettekö...
Asiakastyytyväisyys jälleen huippulukemissa
Yrityksemme tärkeimpiä mittareita on asiakastyytyväisyys. Seuraamme asiakkaidemme kokemuksia säännöllisesti mm. NPS-kyselyillä ja kehitämme palveluitamme edelleen saamamme palautteen pohjalta. Olemme iloisia ja kiitollisia, että saamme tehdä yhteistyötä mahtavien...
Finnsat Oy ulkoisti chat-palvelun ja moninkertaisti liidien määrän
Finnsat Oy on sähköteknisten tuotteiden maahantuonti- ja markkinointiyhtiö, joka tarjoaa asiakkailleen parhaat ratkaisut kuvan sekä äänen siirtoon erilaisissa tietoliikenneverkoissa. Hyvä tekninen osaaminen, nopeat ja varmat toimitukset sekä kansainvälisesti vahvat...
Milloin chat-palvelu kannattaa ulkoistaa?
Tosiasia on, että monet vihaavat puhelimella soittamista. Siksi chat-palvelut ovat yleistyneet niin nopeasti. Asiakas voi koska tahansa ja lähes missä tahansa aloittaa chat-keskustelun ja saada nopeasti haluamansa tiedon tai ainakin infon siitä, että hänen asiansa...
Muutama vinkki chat-palvelun parantamiseksi
Chatin käyttö kasvaa jatkuvasti. Suosion syynä on palvelun nopeus ja helppous niin asiakkaalle kuin myyjällekin. Palvelu paranee, tyytyväisyys kasvaa ja myynti lisääntyy. Tässä muutama tipsi, joiden avulla saatte chat-palvelusta vielä enemmän irti. Aito ihminen on...
Enemmän irti chatboteista
Kuka haluaa asioida koneen kanssa? Yllättävän moni, jos kone toimii ja sen käyttö on tehty mielekkääksi ja hyödylliseksi.Livechatin avulla saadaan keskimäärin 3-4 kertaa enemmän keskusteluja ja liidejä chatbotteihin verrattuna. Botin ehdoton etu on kuitenkin se, että...
Miksi livechat-palvelua kannattaa kokeilla?
Pidit tai et, niin chat-palvelu on tullut jäädäkseen. Pikaviestittely on helppo ja nopea tapa hoitaa asioita, saada vaivatta tietoa ja välittää nopeasti yhteydenottopyyntöjä. Ja asiakkaasi rakastavat sitä. Livechat-palvelu säästää aikaa ja hermoja ...
Mitä chatissa ei kannata tehdä?
Vaikka olisit kuinka ratkaisukeskeinen ja positiivinen, niin joskus on hyvä pohtia myös sitä missä voidaan mokata. Tapoja ja paikkoja on varmasti paljon, mutta keskitytään tässä muutamaan asiaan, joita ei chat-palvelussa kannata tehdä – edes...
Scanseri Oy
Scanseri Oy on lauttasaarelainen perheyritys, joka palvelee asiakkaiden painotarpeita joustavasti sekä luotettavasti 40 vuoden kokemuksella. Scanseri Oy painaa asiakkaiden painotuotteita laidasta laitaan ja toteuttaa niin pienet kuin suuretkin painotyöt....
PJ Control Oy
PJ Control Oy on automaation, sähkötekniikan ja pneumatiikan asiantuntija. Palveluita ovat muun muassa tuotemyynti, suunnittelu, asennukset ja järjestelmien ohjelmointi. PJ Control Oy käyttää alan parhaita komponenttitoimittajia. Alan ammattilaiset löytävät...