UraChat-palvelu tuo Scanseri Oy:lle päivittäin uusia liidejä

Scanseri Oy on lauttasaarelainen perheyritys, joka palvelee asiakkaiden painotarpeita joustavasti sekä luotettavasti 40 vuoden kokemuksella. Scanseri Oy painaa asiakkaiden painotuotteita laidasta laitaan ja toteuttaa niin pienet kuin suuretkin painotyöt.. [Lue lisää]

UraChat-palvelu on tuonut PJC:lle merkittävästi lisää tarjouspyyntöjä ja myyntiä

PJ Control Oy on automaation, sähkötekniikan ja pneumatiikan asiantuntija. Palveluita ovat muun muassa tuotemyynti, suunnittelu, asennukset ja järjestelmien ohjelmointi. PJ Control Oy käyttää alan parhaita komponenttitoimittajia..  [Lue lisää]

UraChat-palvelu on parantanut asiakaspalvelukokemusta

Jungheinrich on Saksalaisperäinen kansainvälinen konserni, joka toimittaa maailmanlaajuisesti materiaalitekniikan ja materiaalikäsittelyn laitteistoja.. 

[Katso video]

Enemmän irti chatboteista

Kuka haluaa asioida koneen kanssa?

Yllättävän moni, jos kone toimii ja sen käyttö on tehty mielekkääksi ja hyödylliseksi.
Livechatin avulla saadaan keskimäärin 3-4 kertaa enemmän keskusteluja ja liidejä chatbotteihin verrattuna. Botin ehdoton etu on kuitenkin se, että se toimii väsymättä, ilman taukoja ja ilman palkkaa.. [Lue lisää]

Miksi livechat-palvelua kannattaa kokeilla?

Pidit tai et, niin chat-palvelu on tullut jäädäkseen. Pikaviestittely on helppo ja nopea tapa hoitaa asioita, saada vaivatta tietoa ja välittää nopeasti yhteydenottopyyntöjä. Ja asiakkaasi rakastavat sitä.. [Lue lisää]

Mitä chatissa ei kannata tehdä?

Vaikka olisit kuinka ratkaisukeskeinen ja positiivinen, niin joskus on hyvä pohtia myös sitä missä voidaan mokata. Tapoja ja paikkoja on varmasti paljon, mutta keskitytään tässä muutamaan asiaan, joita ei chat-palvelussa kannata tehdä – edes huumorimielessä.. [Lue lisää]