Kirjoittaja Frank From / ebm-papst Oy
Nyt kaikki ovat varattu etänä ja toimistolla teamsissä. Covidin ongelmat ja maailmanlaajuinen komponenttipula vievät kaiken ajan. Päivä ei tahdo riittää.
”Ketään ei saa kiinni, ettekö välitä meistä?”
”Miksi kukaan ei vastaa?”
”Täällä Kai Jäntti Uranolta, terve. Oletko koskaan ajatellut parantaa asiakaspalveluanne? Tarjoamme LiveChat kotisivuillenne päivällä ja muulloin ChatBottia. Keskustellaanko lisää?”
Kolme viikkoa myöhemmin olemme sopineet asian ja aloittaneet kokeilun. Jo 2 kk jälkeen kaikki tämä on realisoitunut.
Tänään kaikki odotukset maailman suurimpana puhallinvalmistajana ovat ylittyneet.
Olemme astuneet ulkoistettuun moderniin työpaikkatyöskentelyä avustavaan toimintaan. Palvelu on parantunut ja myyjämme kehuvat, että saamme valmiiksi pureskeltuja kyselyjä paljon enemmän chatti-partneriltamme Uranolta, kuin aikaisemmin. Aluksi epäilin teknisten kysymysten olevan liian vaikeita Uranon chattaajille, mutta asiakaspalauteluvut kertovat ihan toista.
Tämä on ensimmäisen vuoden kokemuksella täysi kymppi!
Olen kertonut kokemuksistamme Saksan Keskuskonttoriin ja menestyksestämme innostuneena olen järjestänyt teams-koulutusta yhdessä Uranon Kain ja Jeremiaan kanssa myös Saksan myyntivastuullisille. Asia kiinnostaa maailmanlaajuisesti ja leviää.
Kannattaa vastata puhelimeen, jos sieltä vaikka Kai Jäntti sattuisi pirauttamaan. Tarjottu apu on asiantuntevaa ja tehokasta. Se sopii jokaiseen ylikuormitettuun organisaatioon mainiosti. Samalla terveiset erittäin kyvykkäille chatti-partnereille Matiakselle ja Jeremiaalle. Olette tosi tärkeitä onnistumisessamme.
Terveisin,
Frank From
toimitusjohtaja
ebm-papst Oy