
Kuinka varmistamme ulkoistetun chat-palvelun laadun?
Miten ulkoistetun chat-palvelun laatu varmistetaan?
UraChat-tiimimme on sitoutunut tarjoamaan nopeaa ja laadukasta palvelua, yrityksesi toimialasta riippumatta. Miten varmistamme, että palvelun laatu on erinomaista ja asiakkaasi saa aina loistavan asiakaskokemuksen chatissa?
Ammattitaitoinen ja sitoutunut tiimi
Missiomme on auttaa asiakkaitamme kasvattamaan myyntiä ja parantamaan asiakaskokemusta verkkosivuillaan. Hyvä chat-tiimi varmistaa palvelumme korkean laadun. UraChat-tiimimme koostuu vakituisista ja pitkäaikaisista ammattichattaajista, joilla on vankka kokemus asiakaspalvelusta kymmenillä eri toimialoilla ja yrityksillä. Tiimin valinnassa kiinnitämme erityistä huomiota osaamiseen, motivaatioon ja asiakaslähtöisyyteen.
Kokeilujakso ja aloituskysely
Aloitamme UraChat-yhteistyön aina kokeilujaksolla, jonka aikana palvelu kehittyy jatkuvasti ja asiakas saa konkreettista tietoa palvelun tuomasta lisäarvosta. Asiakkaalle lähetetään aloituskysely, jossa kartoitetaan oleellisia tietoja sekä asiakkaan toiveita chat-palvelulle. Chattaajamme tutustuvat huolellisesti asiakkaan verkkosivuihin ja opiskelevat niitä, jotta palveleminen chatissa hoituu sujuvasti.
Aloituspalaveri
Seuraavaksi pidetään aloituspalaveri, jossa käydään kyselyn vastaukset läpi ja tarkennetaan tietoja yhdessä asiakkaan kanssa. Tässä yhteydessä sovitaan myös chat-palvelun tavoitteet ja pelisäännöt. Pelisäännöt sisältävät esimerkiksi sen, mitä chatissa ei saa sanoa, tai onko jotain, mitä halutaan painottaa keskusteluissa. Chatti on asiakaspalvelun sekä liidien hankinnan lisäksi erinomainen paikka kertoa asiakkaille käynnissä olevista kampanjoista tai esimerkiksi suositella postituslistalle liittymistä. Aloituskyselyn, aloituspalaverin ja verkkosivujen pohjalta luomme kattavan pohjan tietokantaamme.
Koulutukset
Aloituskyselyn sekä palaverin avulla kokeilujakso saadaan käyntiin.
Kokeilujakson kuluessa keräämme jatkuvasti tietoa chatin kautta asioivien asiakkaiden kysymyksistä ja käyttäytymisestä. Sovimme usein asiakkaan kanssa koulutuksen ja tutustumiskäynnin. Tämä on erinomainen tapa syventää chat-tiimin tietämystä yrityksen toiminnasta. Chattaajamme eivät tietenkään voi olla kaikkien alojen asiantuntijoita ja tarkoituskaan ei ole korvata yrityksen omia työntekijöitä. Sen sijaan keskitymme myynnin liidien keräämiseen ja tarjoamaan laadukasta sekä henkilökohtaista palvelua verkkosivuilla.
Seuranta- ja kehityspalaverit
Kokeilujakson aikana pidettävät kuukausittaiset seurantapalaverit ovat tärkeässä roolissa palvelun kehittämisessä. Näissä tapaamisissa käydään yhdessä läpi raportteja, käytyjä chat-keskusteluja ja molemminpuolisia kehitysideoita. Kokeilujakson loppupuolella chat-palvelusta on muodostunut tärkeä osa verkkosivuja ja palvelu on kehittynyt jatkuvasti. Kokeilujakson jälkeen päätätte, miten haluatte jatkaa. Viime vuonna yli 80 % kokeilujaksoomme lähteneistä yrityksistä päätyi jatkamaan yhteistyötämme myös kokeilun jälkeen. Tämä kertoo palvelun laadusta ja siitä, että pystymme tuomaan asiakkaillemme merkittävästi lisäarvoa.
Palvelun kehittäminen ei tietenkään lopu kokeilujakson päätyttyä, vaan pyrimme aina aktiivisesti kehittämään palvelua asiakkaan kanssa. Näin varmistamme, että palvelu kehittyy jatkuvasti ja vastaa asiakkaan muuttuvia tarpeita.
Haluatko kuulla lisää UraChat-palvelusta? Pyydä demo, niin kerromme lisää kokeilujaksosta.