Bilia & Urano

Bilia: UraChatilla varmistetaan nopea ja henkilökohtainen palvelu verkossa

Bilia on pääkaupunkiseudulla toimiva Volvo-henkilöautojen jälleenmyyjä, joka tunnetaan laadukkaiden autojen sekä huoltopalveluiden lisäksi myös asiakaslähtöisyydestään. Olemme tehneet pitkään yhteistyötä Bilian kanssa chat-palveluiden osalta, auttamalla varmistamaan nopeat vastausajat ja ensiluokkaisen asiakaskokemuksen myös verkossa.

UraChat-palvelu tehostaa Bilian huoltovarauksia

Yhteistyömme pääpaino on Bilian verkkosivujen huolto- ja varaosapuolella, jossa tarjoamme asiakkaille vaivattoman ja nopean tavan saada tarvitsemansa huoltopalvelut. UraChat-tiimimme hoitaa kaikki huollon chat-keskustelut, joita käydään kymmenittäin joka päivä. Autamme sivuilla vierailijoita varaamaan huoltoaikoja tai varaamme ajan kokonaan asiakkaan puolesta. Suuri osa huollon chat-keskusteluista käännetään huolto-liideiksi, jotka toimitetaan eteenpäin Bilian huoltotiimille. Hyvin kartoitettujen liidien perään on helppo soittaa ja sopia huoltoaika.

Bilian markkinointipäällikkö Minna Hjelm on vakuuttunut UraChat-palvelun vaikutuksesta huoltovarauksiin. ”Uranon avulla pystymme tarjoamaan kaikille verkkosivujen vierailijoille mahdollisuuden vaivattomaan ja nopeaan palveluun. Huollon puolella chat-palvelu on kasvattanut huoltovarausten määrää sekä tuonut enemmän yhteydenottoja ja liidejä huollollemme.”

Kiireisinäkin huoltokausina ja renkaanvaihtosesonkina varmistamme, että ruuhkan keskellä jokainen asiakas saa nopeaa palvelua ja apua tilanteeseensa. Tiimimme vastaa asiakkaille 10 sekunnissa, jolloin heidän ei tarvitse odotella pitkiä aikoja saadakseen apua.

Oikea ihminen chatissa tuo lisää automyyntiä

Automyynnin puolella Bilian automyyjät hoitavat aktiivisesti chat-keskusteluita, mutta Uranon chat-tiimi on aina taustalla auttamassa. LiveChatin yhteispäivystyksellä varmistetaan, että yksikään asiakas ei jää ilman palvelua ja vastaukset saadaan aina nopeasti. Avullamme automyynnin chat-palvelu toimii myös iltaisin sekä kiireisinä aikoina, kun automyyjät eivät ole paikalla tai asiakkaalle ei kyetä vastaamaan tarpeeksi nopeasti. Näissä tilanteissa keskustelut ohjautuvat chat-tiimillemme ja muutamme yli 75 % meille tulleista automyynnin keskusteluista valmiiksi kartoitetuiksi liideiksi.

Chatin yhteispäivystys on osoittautunut tehokkaaksi ratkaisuksi, jonka avulla yksikään chat-keskustelu tai automyynnin liidi ei mene ohi suun. Asiakkaat vierailevat verkkosivuillamme myös iltaisin ja Uranon tiimin avulla pystymme tarjoamaan heille nopeaa palvelua, joka yleensä johtaa tarjouspyyntöön.”, kertoo Minna.

Yhteisillä palavereilla pidetään palvelun laatu korkealla

Järjestämme säännöllisesti kehitys- ja raportointipalavereita, joiden avulla chat-palvelun laatu pidetään korkealla ja jatkuvasti kehittyvänä. Palavereiden kautta Bilia pysyy ajan tasalla chat-palvelun toiminnasta ja Uranon tiimi ajankohtaisista muutoksista sekä kampanjoista.

Uranon tiimi on ammattitaitoinen ja aina valmis auttamaan. Yhteiset palaverit ovat helppo tapa pitää meidän porukkamme ajan tasalla chatin toiminnasta ja yhteinen ideointi auttaa kehittämään palvelua entisestään.”, toteaa Minna.

Tutustu Bilian palveluihin osoitteessa www.bilia.fi 

  • "Olimme positiivisesti yllättyneitä siitä, kuinka hyvin ja ammattitaitoisesti Uranon chattaajat osaavat vastata asiakkaidemme vaikeisiinkin kysymyksiin verkkosivuillamme."

    Lue referenssi 
  • "Olemme saaneet valtavasti enemmän liidejä Uranon UraChat-palvelun avulla kuin omalla päivystyksellä - jopa kymmeniä kertoja enemmän."

    Lue referenssi 
  • "Suosittelemme vahvasti Uranon tarjoamaa UraChat-palvelua yrityksille, jotka haluavat tehostaa asiakaspalveluaan ja kasvattaa liidien määrää."

    Lue referenssi 
Urano LiveChat