Lännen Laatukatto & UraChat: tehostettua asiakaspalvelua ja liidituotantoa

Lännen Laatukatto on ulkoremontteihin erikoistunut porilainen yritys, jonka tiimi koostuu kymmenistä alan ammattilaisista. Asiakaslähtöisyys sekä työn laadukkuus ovat Lännen Laatukatolle kunnia-asioita ja vuosien kokemus takaa aina onnistuneen lopputuloksen.

Yhteistyö Uranon kanssa on mahdollistanut asiakaspalvelun laajentumisen verkkosivuille, jossa asiakkaat saavat nyt erinomaista palvelua. UraChatin avulla myös liidituotanto on tehostunut ja liidimäärät kasvaneet.

Miten yhteistyömme alkoi?

Lännen Laatukaton toimitusjohtaja Mikko Ristolainen oli jo aiemmin miettinyt chat-palvelun käyttöönottoa, mutta chatbotit tai oman henkilökunnan päivystäminen chatissa ei tuntunut oikealta ratkaisulta. Kiinnostus ulkoistetusta UraChat-palvelusta heräsi heti, kun olimme yhteydessä Mikkoon ja kerroimme chatin takana olevan oikeat ihmiset. Aloitimme yhteistyön kokeilujaksolla, jonka aikana palvelun tuoma lisäarvo konkretisoitui.

Parempaa palvelua ja enemmän liidejä

UraChat-palvelua hyödynnetään Lännen Laatukaton verkkosivuilla erityisesti liidien hankintaan sekä asiakaspalveluun. ”Liidituotantomme on tehostunut ja asiakkaiden palvelu on laajentunut verkkosivuillemme, kun sieltä saa UraChatin avulla oikean ihmisen keskustelemaan tähän nykyajan bottiviidakon keskelle. Chatin kautta saadaan varsin asianmukaisia liidejä kovalla prosentilla.”, kertoo Ristolainen.

Ammattitaitoinen ja vuosien kokemuksen omaava UraChat-tiimi teki vaikutuksen heti: ”Olen lukenut chat-keskusteluita ja monesti todennut, että heillä on fiksuja tyyppejä töissä vastailemassa asiakkaillemme. Täten voimme huoletta antaa heidän palvella asiakkaitamme verkossa ja keskittyä itse palvelemaan heitä remonttihommissa!”, jatkaa Ristolainen.

Säännölliset kehityspalaverit syventävät yhteistyötä

Yhteistyö Uranon kanssa on sujunut erinomaisesti ja olemme saaneet asiakkailtamme sekä omalta henkilökunnaltamme paljon positiivista palautetta. Toiveemme on kuultu ja yhteistyötämme ylläpidetään ja syvennetään säännöllisillä seuranta- ja kehityspalavereilla. Suosittelen UraChat-palvelua yrityksille, jotka haluavat tarjota asiakkailleen parasta palvelua myös verkossa.”, toteaa Ristolainen.

Tutustu Lännen Laatukaton palveluihin osoitteessa www.lannenlaatukatto.fi

  • "Olimme positiivisesti yllättyneitä siitä, kuinka hyvin ja ammattitaitoisesti Uranon chattaajat osaavat vastata asiakkaidemme vaikeisiinkin kysymyksiin verkkosivuillamme."

    Lue referenssi 
  • "Olemme saaneet valtavasti enemmän liidejä Uranon UraChat-palvelun avulla kuin omalla päivystyksellä - jopa kymmeniä kertoja enemmän."

    Lue referenssi 
  • "Suosittelemme vahvasti Uranon tarjoamaa UraChat-palvelua yrityksille, jotka haluavat tehostaa asiakaspalveluaan ja kasvattaa liidien määrää."

    Lue referenssi 

Kokeile ja näe tulokset heti 🚀

Haluatko kasvattaa yrityksesi myyntiä ja tehostaa asiakaspalvelua verkkosivuillasi?

Tarjoamme avaimet käteen -periaatteella toimivan palvelun, jonka käyttöönotto on helppoa ja vaivatonta. Hyödynnä riskitön kokeilujakso ja näe itse, miten paljon lisäarvoa palvelumme tuo yrityksellesi.

Pyydä demo ja keskustellaan, miten voimme auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi.

Pyydä demo